Stan :)

ner ska jag och handla de sista :)
I går var jag hemma hela dagen! var ledig och bakfull.
Det var skönt, jag mös framför tv´n, kikade på julfilm och åt massa godis och drack julebrus :) mmm
Vi var på frakkenmöte i söndags + personalfest. Riktigt roligt var det, men de blev lite för mycket för mig och Carolina Larsson... haha Erik åkte hem en timme tidigare eftersom han skulle upp och jobba, och han brukar aldrig bli full men det blev han ^^ sötnosen min, =) Så de var kul men man mådde som man förtjänade i går,
men jag måste säga att jag tyckte om de :) haha en riktigt myspys dag för mig, erik och carro och tom var på stan och köpte julklappar ( till mig föståss hoppas jag! haha) så jag var ensam, det är inte ofta.

ne nu måste jag bege mig jag med, börjar kl 3!
Puss och Kram :D






Postat av: Victoria

Stumpan, vad jag saknar dig!! När kommer du hem? Vi måste ses direkt! PUSSAR i massor!

2008-12-23 ♥ 17:52:27
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

God jul stumpan :)



Ha en bra dag !

2008-12-24 ♥ 12:56:20
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Okej :) Vad bra! Jo det skulle jag jätte gärna vilja göra men vilken tid? För vi ska vara hos syster då och ha julklappsbyte/julklappsspel. Vi ska sitta och spela om de julklappar vi köpt :) Men om det inte går så får du och jag ta och hitta på något riktigt roligt! Vi har mycket att prata om :) PUSS

2008-12-25 ♥ 14:17:27
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances