Söndag :)

jag och erik ser babar på norska .. :p haha
första avsnitter verkar det vara, lite coolt ! ;)

idag så ska jag jobba kl tre.
Sen antagligen till Frakken och bli med ut på personal fest ;D roligt värree
Får väl se, hoppas det blir trevligt och att jag inte är för trött efter helgens jobb!.

I morgon är jag i vart fall ledig, och ska ner på stan för att ordna nytt skatte kort till nästa år.
Men nu hoppas jag att det inte blir lika krångligt som förra :p Nej det blir de inte de vet jag, och skönt är väl de!
sen så ska jag kika runt lite när alla stressar runt på stan som yra hönor! kanske fika eller nå, skulle vara skönt, vet inte om jag blir själv, erik jobbar men Carro kanske är ledig?

Jaja, nu ska jag ätaa ;)



jag tror nog nästan att jag MÅSTE gå och handla godis i dag... jag behöver ju det.. !!
=) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances