Lørdagskvæll

Yes,
kænns aldrig som lørdags eller søndag længre.
Man har ingen riktig koll på helgerna længre.. Men det ær bara skønt ska jag tala om!
i morgon ær det en vecka kvar innan vi beger oss hem! :)
underbart skønt ska det bli!
Igår pratade jag med Vickan på telefonen, var så længe sen! Så vi bestæmde att vi skulle ses under veckan jag ær hemma :) Och jag hoppas att hon kommer på lørdagen då jag har planerat att ha nå midda och så sen utgång :)
Tessen och emma, om ni læser min blogg så ær ni vælkommna med! ska høra av mig ordentligt så jag vet att ni får en inbjudan ;) haha
Pratade med Sandra i dag med, føsta gången hon svarade i sin hemtelefon på ca 4 månader! haha
annars så ringer jag bara hennes mobil :p
Hon ska åka till London øver nyår, och kommer hem den 5 januari. ! Gud va roligt, de skulle var vilja gøra med! :D
Men icke, får kanske bli næsta år ? :)

Vet inte riktigt vilka som ær hemma nær jag kommer hem heller før den delen och vet inte hur jag ska bjuda in folket ? Tror Krillan kan få ordna lite med det dær .. :p haha
vi ska ha det ihop på nå vis, fira henne samtidigt. Så då kan hon få æran att pyssla med det dæra :)

Ne nu ska jag ha pause och æta litt chockolade ;)

Puss&kram!
ses snart mina kæra vænner... :D <3

Postat av: Anonym

Haha yeej fan vad duktig jag är ! :D seees snart men först blir elondon ! ;) <3

2008-12-27 ♥ 23:23:51
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances