lite bilder kankse :)

Som skrivet hade vi en grymt lyckad kväll igår enligt både mig och Carolina :)


Kvällen började lungt, de var trevligt men lite spänt :p



De flesta mobbade mig och Carro för förra helgen..
Inte så vidare roligt! ;p
Men snart kommer det en ny som ordnar upp det och visar sig kunna supa till ordentligt de lovar jag!
Kan dom få mobba den stackarn i stället för oss ;)



De ordnade upp sig senare ;)
Här är vi på Frakken, och pianisten ( hur nu de stavas..) var inte så vidare ducktig, men han kom till sig på slutet och körde en del bra låtar!



Sen drog vi vidare till vivaldi, mysigt!
men vi blev inte så långvariga  där.








Sen bar det vidare till Crash.
Skit mycket folk och bra musik.
Helt underbart ;)



Hemgång, lagomt överförfriskade och lyckliga tog vi oss hem
med taxi, Erik stackarn som jobbat tyckte väl vi var sisådär alldeles lagomt dryga...



haha! Ja du, vi kan som få..
Roligt var det i vart fall! :)
Puss på re stumpan <3



Idag har jag vart och handlat på mig massvis med skit på mellandagsrean... Jag spenderar pengar ibland som om jag vore rik! vilket jag inte är än riktigt, men har väl tänkt bli någon gång.. haha  Men om jag fortsätter så här blir det inget av me de, eller thailand!! Nej jag jag ska spara allt jag får, men lite måste man unna sig :)
Hittade en del pärlor som jag kikat på länge, så nu tog jag mig råd :) härligt är det, men lite ångest får jag.!

Ne nu ska jag ta och testa mina kläder tror jag och poppa musik, är ensam. Erik och Carro jobbar så jag kan
göra precis vad jag vill! häärligt :D haha

Puss och kram mina kära! vi ses snart, och det ska bli otroligt skönt jag länktar så in i helvete! wonderfullll :)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances