Lite bilder då kanske ?

Nu så har jag tagit mig i kragen och lagt in bilder från carros kamera :)
Jag hade tydligen bara två på mig satt..
Borde väl lägga in från mobilen ! yes ska försöka det nu då...
har köpt ett nytt minneskort och vet inte om jag kan med de där..
jag menar jag som är så teknisk kan ju allt om sånt. ^^


jag och Carro älskar riskräm,
det visar vi genom att frossa i oss den och kladda mest möjligast.. ;p

 
jag har inget att tillägga.. ^^

 

Vi jobbar massa med.
carolina jobbar mer än mig. tjänar då ochså mer pengar.....hehe
Men jag tjänar så jag klarar mig och ändå får sova! för det är de viktigaste .. ;)
Sen tycker jag att du ska lugna dig snuttan om du läser min blogg. Du måste kunna leva litt med..
Så du inte sliter ut dig totalt. Det kan bli för mycket iblan, som du redan märkt!! <3


Så fint kan det bli :)








Så nu har ni fått sett lite av vad jag och carolina har haft för oss sedan en tid tillbaka. =)
Nu ska jag bara vänta på att erik ska ladda in sina bilder så ska ni få se vad vi roar oss med :)
haft en mys vecka känns det som fat jag jobbar hela tiden med så hinner man, bara man vill.
Härligt :)

Puss och god natt gott folk! ;)

 

Snart kommer vi heem :)
Nice nice, jag länktar som fan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances