Hej hej.. Pappa här kommer mina önskelistor :D

Haha, som du så snällt kan föra vidare :)
Mamma läser inte min blogg vet jag..

jaja först och främst har jag vart och tränat nu idag, jätte fint väder ute!
ca 8 minus och massa snö. Det är helt underbart =)
Så nu har jag ätit mat och ska snart bege mig till jobbet. Skönt att jobba kväll, jobbar kväll i mrogon med sen dag på torsdag.. Sedan vet jag inte riktitg, verkar som att det blir fatservering fredag och lördag kanske ? och jobb på frakken...
Men jag hoppas nästan att det bara blir lungt och skönt. jag är lite trött av mig just nu .. :p
Erik myser hemma fortfarande, pratade med honom på telefonen idag. Men det regnar bara sa han, fyfan. Men då blir jag lycklig i vart fall att vi har bättre väder här ;) haha
Jag satt och kollade i almenackan min i morse, och herre gud, tiden kommer gå grymt fort det vet jag! Snart är det jul sen hem resan, sen är det slut ju! Känns det som i alla fall.. :p Då blir det värme och utomlands :D yeey ^^

Men så till önskelistorna mina ;)
Känner mig lite ego men va tusan, jag är inte vuxen än och älskar att få presenter!! :D

Uppladdningsbara batterier, (eftersom jag aldrig kommer för mig att köpa några själv.. så behöver jag få det!) Med laddare så klart, hela kittet :)
Presentkort på IKEA
( farmor vet det redan ;)
Volym master (En tång som ger håret volym ;p )
Riskokare :)
Presentkort,
som jag fick förra julen, man kan hadla vart som helst på det! Det var en jätte bra present! :)
Parfym.. det finns många jag vill ha..

Så det var de! =) Både jul och 20 års önskningarna mina :)
Nu måste jag bege mig till jobbet!
Hoppas ni mår bra.
Puss och Kram!

Tack Elin för alla komentarerna.. hahahha Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances