Dubbelpass

Lute synd om mig vill jag att ni ska tycka minnsan.. haha
Jag blir kvar hær på Nidarvoll jag.
Børjade kl halv åtta i morse och kommer inte hem førns halv tio i kvæll..
Men et har vart lungt och skønt på dagen, så jag hoppas dom håller sig så tills kvællen,
då ær det inga problem alls :)
pengar pengar pengar! haha
Jag ær så glad att jag får åka hem snart satt det gør ingenting om jag måste jobba hela tiden fram till dess! =)

Sen måste jag och Carro planera nyåret ordentligt kom vi fram till nu i telefonen :)
vill hitta på något, och roligt med!
Helst vill jag ha med Erik. Så jag hoppas att det kommer upp nå roligt som æven han vill vara med på! ^^

Puss & kram nu ska jag jobba ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances