Det blev en lyckad kväll!

Vi hade skit roligt i går!
Jag kom iväg in till stan, fast än jag var lite less på slutet. Jag kom igång jag med, och vi lyckades otroligt bra! :D
Det var roligt att se erik jobba med för den delen :)
Inte ofta jag ser honom in action! ;p hihi
Massa bilder tog vi som jag ska ladda in senare i kväll tänkte jag :)
För nu ska vi ner på stan och shoppa upp en massa pengar... Fan jag får lite ångest men jag vill ju handla lite jag med såklart..... :p

Puss kram hörs ikväll!

Desirée nu måste du skriva något snart så jag får se vad som händer och sker! Och lägga in en bild på dig snuttruskan! <3 pusspuss

Sandra du får ha det så jävla roligt i London!!! Hoppas ni får det undebart, jag är avis... ;)
<3

Postat av: Anonym

Haha för jag ska ha så jävla roligt kan jagh lova det! seen vi ses ! <3<3

2008-12-29 ♥ 20:03:46
Postat av: Desirée

Sådär jaa nu har jag skrivit lite gumman ;D MEN PALLRA DIG HEM NU!!!! saknar dig juu i massor <3<3

2009-01-01 ♥ 18:40:51
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances