tjovippen


trött.. mmmmhh
ska lägga mig och kolla på film nu.
Igår var jag ut på slick med sandra och sabina, riktigt trevligt!
men som vanligt blev jag lite för full och har ingen aning om hur jag tog mig ut från krogen eller hem. Måste fan lugna ner mig lite när det gäller alkohol och inse att jag faktigst inte pallar så mycket som jag dricker och sen försöka ta någon vatten ibland... jaja nu är det som de är och jag hade jätte kul annars vad jag vet :) love love ! kommer sakna mina små snuttjullar så jävla mycket nu när jag åker till norge och jobbar. men man vet inte heller jag kanske kommer hem på en gång ? ;p haha. men även om jag inte gör det så kommer tiden gå grymt fort fram till Jul det är jag fullt medveten om satt de löser sig och blir bra bra bra :)

nej nu ska jag titta på ännu en film har redan senn en skit bra i kväll "step up 2 the streets" älskade den! nu blir det någon komedi eller så. vågar inte kolla skräkis när jag är hemma själv. fast sötnöten min är väl hemma vilken minut som helst.. jo nu kommer han ! <3 Gud va jag älskar den männsikan helt otroligt! .. (:

Puss och god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances