städar och städar..

sista dagen med min älskling idag på flera veckor om allt går som planerat..
och vi städar! hehe. men det måste göras de med så kan vi mysa senare. funderar på att gå på bio :)
i går var jag på  mc gills en sväng med anniz erik och ett par till ;p det var mysigt, men var inte ute så länge eftersom jag inte har så mycket pengar att göra av med längre.. men men :p

i veckan måste jag se till att åka ut till desirée om inte du ska in till stan något ? :)
sen har jag massa annat och fixa och dona med, i morgon vet vi nog säkert hur allt blir och då är det bara sätta fart! men än är det inte 100 % att vi faktigst KAN åka.. . men det löser sig alltid, de är jag säker på!

     Emeli och jag. en underbar dag :)   elin! :)  min bejbii     

ja ojoj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances