så nu är allt nästan klart och jag beger mig bort..

ska blir roligt som fan! men läskigt! haha
åker om en och en halv timme ;D
har lagt upp massa bilder nu och skrivit att jag kommer sakna alla och älskar er och blabla. OCH DE
KOMMER JAG GÖRA herre gud..

men nu måste jag pallra mig i väg. pusspuss pusspuss ska försöka skriva och berätta allt som händer och sker. !

love love <3

Yeeeyye ;D   ;D 

Postat av: jennifer

vart ska du?

2008-08-28 ♥ 08:43:14
Blogg: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn :)

2008-08-28 ♥ 08:43:18
Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances