Ont !

vi var ut och gick igår i dom hær jækla backarna som ær øverallt,  ingenstans det ær plant!
och nu nær jag gick upp i morse, (kænde av de redan igår otrænad som man ær ;p ), jag kan knappt gå før jag har så jævla ont i rumpan! haha
fyfan, och vi ska på två visningar i dag om inte fler ! Men det får gå ændå! jag får bita ihop, vi måste ha en lægenhet nu! helst igår ! gud va skønt i de skulle vart! hoppas hoppas hoppas på att vi kan få den hær idag ska smila upp oss son Faaan, och fjæska før att få den!!




så nu måste jag gøra mig søt!
pusspuss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances