Nu går det undan!

ja hej och hå ;p
I dag har jag vart på stan hela dagen och spenderat pengar!
Men även fått lite mer klart flr mig när det gäller norge (:
Ser väldigt ljust ut måste jag säga, och det ska blir riktigt roligt!
Jag och carro har kommit underfund med att va ska blir fit fore fight nu när vi åker bort och jobbar!  :p
Hon har väl redan konditionen och allt, men jag får se till att få en ! så man blir av med bullmagen någon gång ;p haha
riktigt kul ska det bli och jag ser fram emot att bara kasta mig in i det här och se vad som händer !
Nästa torsdag ser det ut som att vi beger oss senast. innan dess är det inte mycket mer än att packa och handla som står på listan (:



Lite bilder från helgen i stockholm :)

haha ;D

sött ;)

elin! :)

hur söta som helst !

Så där ja.
Nu ska jag mysa framför tv´n med mamma elin och sandra (:
äta lite chocklad nu medans man får och kan! :p
Sen blir det snål diet och träning! ;D haha
Blir bra det här tror jag. Puss Kram (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances