Norgeplaner..

Nu var det ett tag sen. Jag orkar inte sitta så mycket vid datan och när jag gör det har jag annat för mig ;p
Just nu försöker jag leta jobb i Norge, men eftersom jag är såå grymt duktig och bara ÄLSKAR att sitta vid datan går det ju skit bra. NOT ! (;

Så jag ska försöka dra i alla trådar jag kan och folk som redan är där eller har kontakter där .
Som det ser ut just för tillfället så kommer jag och Carolina åka ner i agusti någon gång, skaffa allt man behöver för att kunna börja jobba, söka och leta boende på plats som verkar bäst. Medans Erik kommer komma ner lite senare. när han jobbat klart och si så där.
jag tror det lörser sig alldeles utmärkt. lite läskigt känns det men mest spännande ;D

just nu är jag ju arbetslös och sitter hos mamma min.. haha ! känns jobbigt att inte ha något att göra att luta sig tillbaka på. Även om dom säkert kommer ringa och vill att jag ska jobba så kan man ju inte rikigt lita på det. Satt därför är det lika bra att åka så fort som möjligt och få allt överstökat för att sen kunna bli rik i Norge ;) Det är min nuvarande plan för livet .. Låter helt okej enligt mig.

Desirée hoppas du kommer trivas i din nya skola (:
Jag har gjort en liten present till dig som du ska få nästa gång vi ses, inget speciellt men eftersom du inte fick något när du fyllde såå :) hihi Pussis hoppas vi ses snart vännen <3




Emeli har åkt iväg igen tre månader för att jobba.... kommer sakna henne! <3
Och lilla Elmer har hon i knät, han kommer jag kunna träffa ändå ^^ hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances