min mamma är helt underbar :)

hon är så söt!
hon kommer och hämtar mig snart så ska vi åka och käka lunch, och sen handla något gott till ikväll så hon hinner mysa med min innan jag åker bort. det vill jag verkligen och träffa elin och alva ! så nu har jag packat typ klart men måste tvätta en maskin hos mamma och se vart den ska få plats!? haha
jag har en överfull resväska, en papp kasse med mat och en stor handväska,orkar inte ha ytterligare en grej att släpa!! :p

ne men nu måste jag sätta lite fart! ;p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances