God morgon! :)

Jag ville verkligen bara ligga kvar i sägen och sova sova sova kände jag när jag vaknade men så blev det så där jätte jobbigt och jag bara kände att jag behövde gå upp på toa hur mycket jag än Inte ville! så nu sitter jag här uppe och kan inte somna om, så det är väl bara att ta tag i dagen och göra något bra av den ;) haha'
 jag ska höra av mig till sandra snart fast hon är väl inte vaken än på några timmar! men sen kolla om hon har lust att gå på stan eller någo, sabina ska jag ringa med för jag tror hon är ledig i dag :)

sen runt fyra snåret så blir det antagligen Willys för att handla lioite konserver och sisådär ^^ Om jag får klartecken vill säga tyå en timme innan.. och guuuud vad jag hoppas jag får de orkar Inte skjuta upp det här nu ett par veckor jag vill bara komma iväg i väg iväg!! :p

jojo men hörs sen ;) pussas

mina två sötnosar!  kommer sakna er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances