en urmysig helg i stockholm!

Haft det helt underbart!
Vädret har vart jätte bra och vi har haft det skit mysigt, gått på stan och grönan, åkt husbil och allmänt myst runt.
en ruskigt skön helg som gjort mig helt slut nu visserligen men de va lätt värt de!
i morgon fortsätter Norge planen och vi får se hur snart vi åker, jag känner just nu att jag bara vill komma iväg eftersom jag inte har något alls för mig här hemma! satt vi får se hur allt blir.
Nu ska jag lägga mig snart och mysa lite innan erik lämnar mig för veckan.
Puss och god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances