Bilder, dom säger verkligen mer än alla ord kan beskriva!

ja jag har suttit och skickat bilder till Desirée, och då även kollat igenom massvas av gamla bbilder. Oh herre gud.. fyfan va roligt vi har haft! sen alla andra gamla bilder det finns så mycket. jag saknar allt. inte för att jag vantrivs just nu :p jag mår jätte bra! Men ändå länktar man tillbaka på nå vis. skulle bara vilja tillbaka till alla dom där roliga dagarna och kvällarna man haft för ett tag! det skulle va så kul.. :p hehe
men men så blir icke vi får skapa nya kvällar och minnen snuttan min! ;D

jag har vart i sandviken i dag och gått på stan med sabina och sandra :) käkade jätte god fick mat! sen åkte vi till köpis en stund sen tog jag bussen tillbaka och umgicks lite med Dessi =) jätte mysigt. hon fick min present med och va glad Jag blev för att Du blev så glad! de förgyllde min dag vännen.. Älskar dig och kommer sakna dig som fan! <3

nu har jag inte gjort något alls av de jag BORDE ha gjort ikväll för att kanske hinna med allt jag Måste göra i morgon!! för sen bär det iväg och då har jag ingen tid att fixas något alls länge! .. :p men jag fasnade här och nu vet jag inte om jag kan göra det jag skulle gjort. va får väl se. :p haha fyfan för mig!! ^^

fick ett jätte sött sms av min älskling med.. gud va jag kommer hinna sakna honom fast han ändå kommer upp lite senare bara .. ojoj.. det är verkligen en männsika som jag inte kan beskriva hur mycket jag älskar! konstigt de där.

ne nu ska jag lägga in bilder på bilddagboken i stället och nån här med ;) pusspuss mina älsklingar!


   sabina, fan va sött :D 

Postat av: Desirée

tack för världens finaste present! <3 är nog helt ärligt den mest betydelsefulla present jag fått! kommer sakna dig jätte mycket! :( men som sagt , det är inte slutet - utan början till något nytt bara :D älskar dig jätte jätte mycket pumpkin!

2008-08-26 ♥ 22:38:53
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances