arbetslös and I LOVE it ;)

haha, idag har jag sovit skiit länge ;p och nu tänker jag bara sega en stund till. (:
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska kolla upp lite tåg priser till norge och dona så man kommer iväg snart för att kolla upp jobb och boende :) vill sätta fart med allt nu satt vi kommer iväg fortast möjligt :D

På torsdag ska jag åka till Stockholm, Eriks mamma och co kommer och hämtar min i en husbil så möter vi upp erik där eftersom han jobbar tills på torsdag. Det ska blir riktigt mysigt, gå på stan och ta det lungt på fredan och sen grönan på lördag ! :D yeey   Då kommer Elin Julia Kala och Krillan upp med!    riktigt mysigt ! sen åker vi hem på söndag.
jag älskar att åka husbil det är sånn jävla kännsla, riktigt typ svensson semester hur härligt som hellst ;) haha men har ju bara åkt med min familj förr så får se nu hur det är att åka med Eriks :p men det blir säkert bra han har en sånn jäkla söt lilla syster :)
Synd bara att resten av flickorna jobbade eller hade planer.. men vi får se till att göra något sen innan jag åker iväg ;)   <3


elin och jag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances