Yey :)

jag har precis lagat mina efterlänktade örhängen ;p
Jag hade tappat bort ena piggen som man trär genom örat, det är ringar och dom kunde man ta av .. :p
Så nu tog jag ståltråd i stället som jag vek dubbelt och det blev skitbra ;D hihi
händig jag är ^^ haha

I kväll har vi käkat kina mat och druckit Cola, precis som jag ville ;D
Och nu har jag städat och erik håller på att tvätta , nu är det bra damsugning kvar ;p känns bra känns bra ;)

Och pappa då.. haha.
jag hade fått hem deklarationen (vet inte om det stavas så) , och får tillbaka 2300! , men då lyckades pappa självklart kasta den!! så nu har han ringt och beställt ny åt mig i alla fall :p haha men bra gjort, hur fan lyckas man , han hade spart alla andras men min hade han lyckts kasta :p jaja får väl en ny snart så jag kan skicka in det där i alla fall ^^

 i går gick det jäkligt bra att jobba med, det var fan kul :p
Men det var nog bara för att jag fick jobba med en jätte härlig tjej, som är lika gammal som jag. Då brukar det bli roligare :)
Sen så tycker jag bättre om avdelningen nu med, det är ju bara 8 st som bor där och det är oftast ganska lungt, så ska kankse ringa till pfv och säga att jag skulle kunna tänka mig jobba där med :)
Sen hoppas jag dom ringer mer den här månden så jag får jobba och tjäna lite pengar :D


  Jag och min söta lillasyster Alva :) Sen är det dom där örhängena som jag lagat i dag :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances