tjolahopp

Nu har vi vart på stan och kikat lite : )
Erik köpte en keps, sen tv spel ;p haha Fightclub och ett snowboard spel :)
Så nu ska vi se hur roliga dom är

Själv har jag lite ont i magen, vet inte varför. men det blir säkert bra : )
I kväll är jag sugen på att käka nått gått.. typ kina mat eller nå :p
så jag får väl se vi ska ju tvätta och så med.. Men cola ska jag köpa i alla fall, för det är jag ruggit sugen på ;p

I morgon är det skola igen , skit tråkigt.. ´
Ska sy klart detaljerna till balklänningen, sen ska jag börja med Krillans klänning.
Är inte sugen men man måste ju göra kursen satt. Och när jag väl börjar brukar det bli roligare ;p





Och Desirée min lilla älskling. Du ska se att allt löser sig till det bättre i slutändan :) det gör det alltid.
Älskar dig min rumpnisse ;)
Och nästa helg ska vi ha det jätte kul ihop ;D     <3


Postat av: desirée

tack för allt stöttning ! klart älskling vi ska ha det bäst! ;D pussis

2008-04-15 ♥ 17:18:19
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances