STUDENTEN

Fy fan vi har suttit nu på svenskan och pratat om studenten!
Och jag kan ju inte neka att man blir sugen som FAN !
Jag och Desirée har bestämt att vi ska ta en helg och träna oss så vi kan supa en hela dag, från morgon till natt utan att decka och fram för allt KOMMA IHÅG skiten.
annars blir det ju inge roligt, jag vill kunna komma ihåg studenten för fan.
Så vi ska väl köra en till Ekerölinjen nån dag ; )

Fick inbjudan av Malin till hennes 18 års fest som är näst nästa helgen :) Gummasan då, och nu har hon klippt av sig håret ! Men det blev jätte fint : )
Så jag får väl se om jag ska ta med mig någon, lite jobbigt blir det nog att åka själv .. :p
Men det löser sig säkert.

Nu ska jag ha Textil och sy t-shirts men olika tryck på, men vet inte vad jag ska ha på den vita som jag ska sy nu..
Men det löser sig säker Dessi brukar kunna hjälpa mig lite ;D




image34


Hihi   <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances