Sondag

                       image31


Erik den skitkorven ligger och sover än, fast han för en timme sen var skit pigg och skulle upp och göra frukost, men nu har han somnat om.. jaja
Mamma min ringde nyss och ville att jag skulle komma och lägga upp hennes gardiner.. Bajstråkigt!!!
men man måste ju vara snäll..
Sen ska jag försöka få tag i Jenny Benny i dag, något som närstan känns omöjligt! Får aldrig tag i henne när jag vill det.. :p
Nu ska jag ut och röka lite snbbt sen ska jag titta klart på segermyr ! :D Har alla sesongerna på datorn och fy fan vad jag älskar dom, dom är ju så jävla roliga ! :D


Desirée gumman , gud vad glad jag blir för din skull det nästan pirrar i min mage igen ! :D
Hur skönt som hellst för dig  <3
Underbart härligt eller hur ? ;)

Postat av: desirée

Jaaa underbart är bara förnamnet! lycka lycka!!:D vad fin du blev i håret dessutom älskling

2008-04-06 ♥ 20:42:02
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances