Sol sol sol :)

Fy fan vilket underbart väder det är ute! Jag blir så lycklig :D
Synd bara att det är ingen mer än jag som är ledig.. får gå ut och lägga mig i parken och plugga själv i dag :)
igår var jag med Sandra och Erik, låg ute i solen och mös hela dagen, käkade glass och lyssnade på musik och hade jätte mysigt, sen kom eriks vän Ahlex, o vi kaste lite freesbee ;p jag ägde ;D haha Not
sen på kvällen var jag och erik ut på en långpromenad :) jätte härligt! vi har bestämt oss för att börja träna nu ;p
ne så nu ska jag städa för det ser bokstavligen fördjävligt ut, kan inte gå barfota hemma och det HATAR jag! Sen käka lite frukost och be ge mig ut med filten ;)

Ha en bra dag :D



                              




                        image79



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances