Sista April ;p

I dag ska jag hem till Anniz på inflyttningsfest :D
så i dag måste jag köpa något som man kan grilla, eller ta med hamburgare hemmifrån för det är ju jävligt gott ;) slutar skolan tre i dag och då ska jag bara hem och göra mig i ordning för kvällen och sen ta närmsta bussen till henne :) blir skojj de.
På fredag ska jag med Sandra till uppsala och handla studentklänning :)
Det ska blir jävligt skönt, både att komma bort lite, sen att förhoppningsvis få det ur världen.



Erik är på körskola nu han, men igår hittade vi inte han körkortstillstånd.. så får se om han fått köra eller inte nu då.
Jävligt trökigt, leta som galningar i går, och jag menar det är inte en sånn stor yta att tappar bort något på, men det är bort. har säkert lyckts kasta de ..
Men mitt busskort som jag bestält nytt hittade vi ju självklart.! det var jävligt irriterande

image84


Ne nu ska jag käka frukost och dra mig i väg till skolan ;p
Pusshejsis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances