Plugga..

Vilken besvikelse det blev i går, jag trodde att Sverige pussas och kramas skulle vara skit roligt!
Det var sånn där humor som jag kan skratta ihjäl mig på om jag är trött. Inte annars, det var lite tråkigt för jag trodde det skulle vara riktigt bra. Får hoppas att det blir bättre.

I dag är jag ledig och ska plugga, har tänkt gå till skolan och dona lite med Krillans balklänning men får se hur inne jag blir i pluggandet först.
Inatt har jag drömt som olika mardrömmar, fast ändå inte.
Det är svårt att beskriva för jag kommer inte i håg allt utom bara lite här och där.. Jag brukar jämt komma ihåg vad jag drömmer :p Men nu dem senaste nätterna gör jag inte det helt och hållet, sen har jag drömt om Krillan varje natt har ingen  aning om varför för just nu umgås vi inte alls, och hon gör inget speciellt i drömmarna heller utan bara är där.. Skit skumt :p
Annars brukar jag kunna förstå och kunna tyda drömmarna lite själv men inte nu. Just nu är dom jätte konstiga och jag fattar ingetnting.. .:p Jaja

I går träffade jag Millan lite snabbt på stan ochså ! Hon ska få sin bebis snart ;D Om en månad !
Jag är jätte glad för hennes skull faktigst :)
Sen ringde Emelis mamma i går, för Emeli hade skickat med kort från när dom var och hälsade på henne ! Så hon skulle skicka det hem till mig ^^ Guud va glad jag blev :p
Hon har lovat att komma hem i juni, när jag tar studenten och Millan fått sin bebis ju ;) Så det hoppas jag verkligen att hon gör, för jag saknar henne jätte mycket !! Och det skulle vara jätte kul att ha henne hemma över studenten :)

Men nu ska jag sätta mig och plugga,  btw så spelar dom en topp tio lista med Rihanna på Mtv, hon har gjort många bra låtar fast hon är så pass ung! jätte många hits redan, det är ganska coolt :p
Eh nu så ska jag ge mig. Tjaopa ;)




Eriks supergulliga lillasyster Agnes !
Hon är helt oemotståndlig ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances