ooh :)

Nu kommer desireé hiit med Andreas så ska vi sätta oss i parken och käka glass oh mysa i solen :) mmmh härligt :D


I dag har jag vart i skolan och drygat ;) Fast med trevligt folk så man trivs i alla fall :)
I dag borde jag verkligen plugga, och det menar jag. men jag orkar inte när det är så jävla fint väder ute!!
men kan göra det om ett par timmar för då ska jag ändå börja tvätta, måste måste måste allt man säger nu för tiden.

Tack för en härlig fest i fredags Malin ! :D
Jag hade jätte trevligt, i alla fall i början av kvällen, resten kommer jag tyvärr inte ihåg, men hade säkert skit kul ;p



<3

Postat av: desirée

hihi knäppfia ;D lycka till med städningen, pluggandet, tvättningen och matlagningen, jaa allt vad ni änn håller på med;)

2008-04-21 ♥ 18:18:41
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances