Mackor ;)

mmh, nu sitter jag och äter frukost :) Det är gott de.
fast i morse när jag skulle duscha var jag inte lika lycklig.. Först och främst har man ju gott upp tidigt, vilket jag inte är så mycket för när det är skola .. :p Sen så ska man gå in i duschen, men då fanns inget varmvatten! (?)
fast det finns i de andra vatten kranarna :S
men om man verd på högsta värmen så kom det ljummet vatten, men jag vågade inte riktigt gå in i duschen, för tänka om det helt plötsligt skulle blir skåll hett . ne fyfan ingen bra start, men när jag såg att det var sol ute blev jag mycket gladare och nu så ska jag i väg till skolan igen, sy hela dagen. !

Hejpa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances