lalala



Hihi ;p Sandra Anna Desirée och jag på Waistland för ett antal helger sen ;) ( vet inte hur det stavas.. ;p)

I dag har jag städat hos lilly, fick 100 kr ;)
vart på köpis med Krillan, sen färgade jag håret på henne.
nu har jag kommit hem igen, och väntar på att erik ska komma..
vet inte när han hade tänkt komma riktigt för han har inte ringt än men men skit smma
Grannarna spelar så hög musik satt jag känner basen i kroppen ! ;p haha det är ganska lyckat tycker jag ;D

I kväll ska vi hyra tvspel på hemmakväll, och äta nå gott hoppas jag ;)
just nu har jag jävligt tråkigt, och ser inte fram emot att jobba i morgon längre, inte på den där avdelningen--
men jag får överleva. Det är pengar i alla fall! ;D tackar jag sällan nej till.




This is my bejbi ;)     hihi



This is my other loved one ;)




My bejbisister ;)




My other bejbisister ;D




och jag som älskar dem allihopa!  :D   haha ;p


Btw så spelar nationalteatern på Heartbreak den 1 maj ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances