jobb ;p

Jag fick som jag ville, haha
Dom ringde igår, satt jag fick jobba mellan 13.30 - 21.30 :p
Sen på söndag med mellan 13 och 21.30 ;D
Men jag fick inte vara på min avdelning.. :/
Utan bland lite värre folk, vilket inte var lika kul, men det är bara 8 som bor där´så det går ´gansla bra ändå : )

Så det blev inge hjälpa lilly fäga mammas hår, eller fira Elin, men det ska jag göra i dag ;p
Sen i kväll ska jag och Erik ha maraton ;D yey, ser faktist fram emot det :)
Han ska i väg nu på dan och putsa fönster han : )

Och nästa helg ska jag få leka med Desirée ;) Lill pluttan min.
För då ska vi fira Malin! :D min lillgumma haha, det är inte ofta man får festa och ha kul med henne heller ;)
Så jag har bara saker att se fram emot just nu! ;D haha



image42


GRATTIS i efterskott min lillasyster ;) hoppas ni hade kul igår ;D
Love you min bästis <3 hihi

Postat av: desirée

men är du nå go eller älskling ;)

2008-04-12 ♥ 11:14:26
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances