I väg till skolan nu då..

Hej hej :)
Jag blev ganska arg i går när jag skrev det senaste inlägget..
Jag hade skrivit jätte mycket och så där, sen helt plötsligt raderades allt utom "hej hej"
Och jag blev skitförbannad bara för jag var så trött och grinig redan m.m m.m... men men :)

Och min mobil sladd kronglar jag fattar inte varför jag inte får in bilderna från mobieln till datorn längre ? :S
Irriterande.

Men nu ska jag till skolan , fast än det rinner snor ur min näsa :/ Snuskigt !!

                       image59

Postat av: Angelica

Funny pic

2008-04-16 ♥ 08:24:59
Blogg: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances