Huvdvård

Har just kommit hem från hudvårdsbehandling :)
Fick en gratis grej och gick dit med Sandra.
det var faktigst bra, dyra men bra grejjer. fast jag känner inte riktigt att jag har råd att köpa något av dem..
i dag har jag haft en skön dag,
var på stan med vickan och handlade upp mina pengar som jag fick igår..
åkte hem till mamma och lekte med Alva ute i solen :)
Sen åkte jag hem, Sandra kom hit och vi käkade Kina mat ;)
sen gick vi på hudvården.
Nu är jag hemma igen, jag och erik ska mysa och titta på film :)
I morgon blir det kanske öldrickande eller bara hemmakväll, vet inte riktigt vad jag är sugen på än.
Det visar sig i morgon :)
Har pratat med emeli idag med, var länge sen nu det, Skönt att höra att hon lever i alla fall :)
Men det tar nog ett tag innan hon kommer hem, det var tråkigare att höra..
Men men det löser sig säkert, hon lät sugen på PL med Hoppas hon följer med dit :D

Jaja nu ska jag lägga upp bilder på bilddagboken ;D haha Hörs då ;)
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances