hejhejhej

Ursh, jag har alltid tyckt om nudlar, med de nudlar jag har ätit i dag var skit äckliga! Blä.

Nu på dan har jag suttit utanför här i parken på en filt och myst i solen :) Synd att ingen annan är ledig bara och kan hålla mig sällskap.
Om typ två timmar kommer mamma, så ska vi åka hem till dit oh jag ska hjälpa henne städa och färga håret :) Sen måste hon hjälpa mig att plugga, jag har försökt i dag men det går inte. så jag tänkte ta lite hjäpl av henne.
Nu vet jag inte vad jag vill äta jag är ju så lat.. haha nudlarná gick ju inte, och jag orkar verkligen inte laga mat.. det är jobbigt att vara ensam . haha
Jag ska nog ut och ta en cigg, sen sy klart klänningen som jag ska ha i morgon kväll ^^
det blir nog skit bra ;D Måste leta på min klackskor med, tycker jag ska vara riktigt fin, för det är väldigt sällan jag klär upp mig så där ;p


image61

Haha ! :D Bjuda på sig själv det ska man göra ;p

Postat av: elinfrances

åh, jag måste få se din klänning! ta med den hem till mamma sen när du kommer :)

2008-04-17 ♥ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances