hej hopp

i går hade jag och Erik riktigt mysigt faktist, han hade roliga tvspel ;D
Nu ska jag hoppa in i ducshen och göra mig klar för att åka och jobba.,
pengar pengar penagr får jag tänka :p

Hörs snart ! ;)




haha och erik sover som vanligt .. ;p    <3

Postat av: Malin :)

Haha, tycker du det?
Jag håller på längtar ihjäl mig tills på fredag, och onsdag iförsig. ;) Love you

2008-04-13 ♥ 11:46:10
Blogg: http://maaaal1n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances