glass :)

just nu sitter jag och äter glass ;D
isklass som är såå jävla kall speciellt nu när jag sitter med den i munnen och skriver samtidigt . !

men men, i dag har jag kämpat mig igenom ännu en skoldag.. :p
har inte vart på topp idag, men det har gått vägen ändå.
jag är så less på alla rester jag har och allt jag måste göra. jag vill bara skita i allt just nu, fan vi går juut snart!! Jag orkar inte jobba ihjäl mig sísta tiden jag har fan jobbat ihjäl mig de senaste TRE åren.

Men skit samma. Solen skiner ute och jag är glad i alla fall. : )
Vart och klippt och färgar håret på Sabina nu på eftermiddagen . Hon blev riktigt snygg ;D hihi
Erik är hemma hos Jonas och spelar tvspel ;p Nördar !! haha nejdå ^^
Och jag ska väl kanske göra nån mat att käka? Eh, varför kan man inte leva på typ glass och popcorn ? ;p Det tycker jag skulle vara bra, + Chocklad och ciggaretter ! Det är ett MÅSTE annars kan ju livet lika gärna ta slut nu, capich!
Sen är man pank ochså. Känns inte helt rätt. Känns faktist ganska fördjävligt ! men på fredag får jag 100 spänn av mamma som hon är skyldig mig :p Men då ska jag försöka hitta nått roligt till malin och köpa dricka eftersom hon har fest och köpa ciggisar.. (?!) Tror man att det funkar ? .. Neeeej kan jag tala om.. Fast man vet aldrig med mig jag är ganska duktig så jah ;) haha
Ne va fan nu sk ajag hitta nått annat att göra ett tag : )


GRATTIS MALIN PÅ 18ÅR DAGEN ! :D HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG ;)    <3



                 image60



Juste, en sak till :)   Jag uppsattar verkligen om ni kommenterar, så man får veta vem det är som läser. Det är alltid kul! Tajo : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances