Fredag :)

Nu ska jag kila i väg till skolan alldeles strax, fast jag är ledig ;O 
Ska rita lite mönster till Krillans balklänning, och sen ska jag i väg och klippa mig ;)
Och i kväll ska vi ut till Eriks mamma, och leka med Agnes, så får hans mamma lite tid för sig själv med.,
Och jag älskar att leka med henne hon är ju så pytte liten och super söt ;D
ne nu ska jag kila ! ;)
 






Haha våran resa till Anna ;)
Jenny skulle promt ha kort på den här kiosken ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances