Fredaag

I dag är jag ledig ;p
Ska städa här hemma nu, sen kl ett ska jag jälpa Lilly att damsuga, min morfars mamma. :)
Sen ska vi åka hem till mammsen och fira Elin ! :D hihi

I natt har jag drömt om att jag Elin och mamma åkte utomlands :p
Men jag brände ryggen och en del av armen, precis som desirées brännskador, fast dom gjorde inte lika ont, fast den på armen gjorde satt man lika väl kunde hugga av sig den.
vi åkte runt på massa utflyckter och sånt, men efter fyra dagar åkte vi hem, fast vi hade bokat för två veckor.. :S
Sen var det massa mer konstigt i drömmen, vi blev jagade utanför godistajm nere på stan av folk med pistoler och skit, haha jättekonstig dröm! :p

jaja, och igår jobbade jag ju, jag önskar att dom kunde ringa i dag med, hellst hela helgen för jag behöver pengar!.
Och dom är ju så roliga att jobba med gamlingarna, i alla fall inblend , inte alla gånger ska jag säga !
men dom kan ju komma och ha tappat bort sig helt vet inte vart dom bor, tror att alla deras kläder är stulna, av en cyckeln! ja du minnsann, och dom gör allt på ett sött sätt oftast. dom så skrattar lite emellan åt, men vill ändå att man ska gå och leta på deras kläder osv..
men men, det är inte alla dagar man trvis.. men oftast : )
Jag hoppas att de ringer om sommarjobbet snart med, så jag kan få ett shema och veta om att jag garanterat har sommarjobb!

Ne nu ska jag klä på mig och fixa lite.. så jag kommer härifrn nån gång ;p
Erik ligger ocg sover än han. får väl kanske väcka honom snart ;D haha

HEJ PA



Sandra är i sälen hon, saknar henne faktist ;p Tycker hon ska komma hem nu men hon har ju för fan halva tiden kvar där borta! men men ;P

Postat av: sandraskoog

Bara en vecka kvar sen är jag hemma ;)

2008-04-12 ♥ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances